První návštěva u Borůvky

03.07.2011 23:34

Včera jsme s Ondřejem poprvé navštívili paní chovatelku Janu a její smečku. U vrátek nás vřele vítali dva barzojové a v zápětí i vipetí holky - Aischa a Beauty. Miminka mají ležení v kuchyni, v ohrádce. Tiskla se k sobě a tvrdě spala. Byla jsem z nich u vytržení. Jako první zájemci jsme si mohli vybrat ze dvou feneček. Nejprve jsem se pomazlila s Brilliance. Je z holek nejmenší, tichá a klidná. Brzy chtěla zpět k ostatním. A pak jsem si vzala do náručí Borůvku. Musím říct, že je to divoška. Úplně mi vyrazila dech, je to přesně ten pytel blech, který jsem si přála. Lezla mi po rameni, olízala mi půl obličeje a ucho a nakonec mi usnula na klíně. Bylo to jasné. Z holek jsem si musela vybrat Borůvku.

Maminka Aischa se tvářila dost unaveně. Štěňatům se vyhýbala a vůbec dělala, že k nim nepatří. Teta Beauty je velký mazel, ukázala Ondrovi některé svoje hračky, ale raději se tiskla k noze a chtěla hladit.

Od miminek se mi odcházelo těžko. Na chodbě jsem se ještě musela pomazlit s albínskou čičinou. Domů jsem si odvezla sbírku chlupů od vipetů, barzojů - psů s nejdelším čumákem na světě, a bílé hluché kočičky.

 

S Brilliance

Borůvka :o)

Má skvělou černou skvrnu na čumáčku

A oblizován jí jde fakt skvěle :o)